Τετάρτη 9 Σεπτεμβρίου 2015

Η άθλια κωλοτούμπα των ΑΝΕΛ!







«Εγώ είμαι ΑΝΕΛ, ο Πάνος Καμμένος δεν είναι» δηλώνει ο Ευγένιος Παπαδόπουλος



Σοκαριστικές αποκαλύψεις από τον πρώην βουλευτή του κόμματος, για τη συνάντηση «με τον παιδικό φίλο του προέδρου» τις πιέσεις και τα ανταλλάγματα που (δεν) δέχθηκε για να παραμείνει στο κόμμα και τα οποία τελικώς οδήγησαν στην απομάκρυνσή του από το κανάλι



Στην αποχώρησή του από τους Ανεξάρτητους Έλληνες και τις «συνέπειες» που είχε για τον ίδιο, αναφέρθηκε ο Ευγένιος Παπαδόπουλος μιλώντας στο Ράδιο Ενημέρωση, όπου αποκάλυψε όλες τις «παρασκηνιακές» πιέσεις που δέχθηκε και οι οποίες αγγίζουν ευθέως τον πρόεδρο του κόμματος Πάνο Καμμένο.



Ο δύο φορές πρώτος σε σταυρούς πολιτευτής των ΑΝΕΛ στην Πιερία Ευγένιος Παπαδόπουλος, εξαπέλυσε επίθεση κατά των μνημονιακών δυνάμεων, με τις οποίες όπως είπε σε καμία περίπτωση δεν επιθυμεί να συνεργαστεί. Η αλλαγή πολιτικής των ΑΝΕΛ και η σύμπλευσή τους με τις δυνάμεις του «μνημονίου» ήταν η μόνη αιτία για να θέσει τον εαυτό του εκτός κόμματος, δηλώνοντας πως σήμερα αυτός είναι ΑΝΕΛ, «ο Πάνος Καμμένος δεν είναι ΑΝΕΛ».

Ο πρώην βουλευτής του κόμματος στην Πιερία, επιτέθηκε αρχικά στον «κύκλο των ΑΝΕΛ εν Πιερία» και ειδικά στη Συντονιστική Επιτροπή κάνοντας λόγο για «τύπους» που πέρα από τα προσωπικά και οικογενειακά τους συμφέροντα δεν μπόρεσαν να προτάξουν τίποτα άλλο, αφού «το μυαλό τους δουλεύει όπως δουλεύει το μυαλό των παλαιοκομματικών»

«Εγώ δεν έφυγα από τους ΑΝΕΛ για να στρατευθώ αλλού», είπε, συμπληρώνοντας ότι αποχώρησε από το κόμμα γιατί ο ίδιος είχε «μια καθαρή άρνηση, απέναντι σε μια ολοφάνερη, εξόφθαλμη, τραγική, άθλια κωλοτούμπα.»

Σχολιάζοντας τις διαπραγματευτικές προσπάθειες του Αλέξη Τσίπρα, υποστήριξε ότι δεν έκανε τίποτα και πως άφησε τον καιρό να περάσει σκοπίμως, για να φανεί στο τέλος ότι υπάρχει αδιέξοδο. «Αυτό έκανε ο νεοταξίτης Τσίπρας, διότι ο Τσίπρας είναι η προσωποποίηση του νεοταξισμού στην πατρίδα μας», ανέφερε.

Ο Ευγένιος Ολύμπιος, παραδέχθηκε ότι μετά την αποχώρησή του από τους ΑΝΕΛ, τον προσέγγισαν από άλλους αντιμνημονιακούς κομματικούς σχηματισμούς για να ηγηθεί ακόμη και ψηφοδελτίου στο νομό μας. Δεν έκρυψε, ότι έκανε κουβέντα με τον Ζήση Ζάννα για τη Λαϊκή Ενότητα και ότι του προτάθηκε θέση στο ψηφοδέλτιο. «Τους ευχαρίστησα, αλλά ευγενικότατα αρνήθηκα», είπε δηλώνοντας ψηφοφόρος του αντιμνημονίου και της εθνικής κυριαρχίας «για να δανειστώ φράσεις του Πάνου του Καμμένου.»

Από τα πυρρά του κ. Παπαδόπουλου, δεν γλίτωσε ούτε ο Νίκος Μακρίδης, ο οποίος τοποθετήθηκε στην πρώτη θέση του ψηφοδελτίου των ΑΝΕΛ στην Πιερία. «Την πάτησε ο Νίκος ο Μακρίδης, ο οποίος ειρήσθω εν παρώδω, γενναιότατα και πηγαίνοντας απέναντι στο σύστημα Χιονίδη, ήταν πολιτική μου επιλογή. Του έδωσα ακόμη και ανθρώπους για να ολοκληρώσει το περίφημο νεανικό του ψηφοδέλτιο, το οποίο απεδείχθη τώρα ότι το απαξίωσε ο ίδιος, ότι πέταξε κυριολεκτικά στα σκουπίδια όλο εκείνο το έμψυχο δυναμικό και τώρα παριστάνοντας τον υπερπατριώτη, λένε ότι είναι νέος. Σας πληροφορώ ότι ο Νίκος ο Μακρίδης είναι πολύ πιο γερασμένος από εμένα στην πολιτική. Παιδιόθεν πάει κι έρχεται στα βουλευτικά γραφεία», είπε χαρακτηριστικά, συμπληρώνοντας πως στις δημοτικές εκλογές, «του δώσαμε χώρο, του δώσαμε παιδιά, βγήκαμε δημόσια και υπηρετήσαμε αυτήν τη νέα ομάδα και ο τύπος αυτός την εγκατέλειψε τώρα, ενώ μέχρι τώρα έβριζε τον Γιαννούλη.»



Το παρασκήνιο της «απομάκρυνσης» από το κανάλι

Ένα μεγάλο κομμάτι της συνέντευξής του, ο κ. Παπαδόπουλος το αφιέρωσε στα γεγονότα που προηγήθηκαν και τελικώς οδήγησαν στην απομάκρυνσή του από το τηλεοπτικό κανάλι, όπου διατηρούσε εκπομπή την τελευταία δεκαετία.

Η αρχή του τέλους, ήταν στις 28 Αυγούστου, όταν συναντήθηκε με τον (νέο) ιδιοκτήτη του καναλιού, τον εφοπλιστή κ. Καραγεώργη στην Αθήνα.

Όπως είπε ο κ. Παπαδόπουλος, τη συνάντηση ζήτησε ο ίδιος ο κ. Καραγεώργης ως «παιδικός φίλος του προέδρου» για να μεσολαβήσει ώστε να παραμείνει στο ψηφοδέλτιο της Πιερίας.

Σύμφωνα με τα όσα είπε ο πρώην βουλευτής των ΑΝΕΛ, ο κ. Καραγεώργης του υποσχέθηκε πως εάν άλλαζε απόφαση, θα είχε πρόσβαση σε τηλεοπτικούς σταθμούς ακόμη και των Αθηνών, αλλά και «επειδή γνώριζαν ότι ήμουν πάντα άφραγκος, λύση των οικονομικών προβλημάτων μου ακόμη και χρήματα για να κάνω τον προεκλογικό μου αγώνα. Μέχρι αμάξι μου είπαν θα σου στείλουμε στην Κατερίνη, ακόμη και νοσοκόμα που θα βρίσκεται δίπλα στον πατέρα μου για όσο θα κάνω προεκλογικό αγώνα», είπε επί λέξει ο κ. Παπαδόπουλος, ο οποίος επέμεινε στο «όχι».

Αποτέλεσμα αυτού του «όχι» ήταν «μόλις έφυγα και μπήκα στο ταξί, να μου κοινοποιηθεί η απόλυσή και από το κανάλι. Οι άνθρωποι που λίγο πριν, μου τα έδιναν όλα αρκεί να είμαι στο ψηφοδέλτιο, είπαν ότι εγώ δεν έχω θέση πλέον στην τηλεόραση», υποστήριξε ο κ. Παπαδόπουλος

ΠΗΓΗ http://www.eptanews.gr/ 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου