Πέμπτη 19 Ιουνίου 2014

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ !! ΤΙ ? ΠΩΣ ? ΓΙΑΤΙ ?




Αφού πέρασαν πάνω από 2 εβδομάδες μετά τις εκλογές, μπορώ τώρα πιο ήρεμα να μιλήσω για τις δημοτικές εκλογές, για το πως γίνονται και τποιά τα αποτελέσματα ..


Δεν είχα ποτέ εμπλακεί τόσο πολύ σε εκλογές και βασικά δεν είχα ιδέα το τι με περίμενε !! Όσο περνούσαν οι εβδομάδες κατά της προεκλογικής περίοδος τόσο πιο ψεύτικα μου φαίνονταν τα πράγματα και πολλές φορές το είπα πως αυτό πιο πολύ έμοιαζε με στημένο παιχνίδι παρά με εκλογές.


Καταρχήν εγώ έμαθα από μικρή ότι το να ψηφίζεις είναι καθήκον και δικαίωμα του πολίτη, ένα δικαίωμα που αποκτήσαν οι πολίτες με μάχες. Οπότε το να αρνηθείς να ασκήσεις αυτό το δικαίωμα είναι σαν να απαρνηθεί τις μάχες των προγόνων μας !! Επίσης, έμαθα ότι μέσω τις εκλογές δίνω το δικαίωμα και την δύναμη σε κάποιον να με αντιπροσωπεύσει και να παλέψει για τα δικαιώματα μου όσον αφορά την δουλειά μου και τις μετακινήσεις μου, να προστατεύσει το περιβάλλον που ζω με την οικογένεια μου και να μου εξασφαλίσει, τέλος πάντων, μια ποιότητα ζωής . Έχω μάθει επίσης ότι οι εκλογές μου δίνουν το δικαίωμα να στείλω σπίτι του όποιον κρίνω ότι τελικά δεν μπόρεσε να μου προσφέρει αυτό για τον οποίο εκλέχτηκε !!


Αυτά που έζησα στις δημοτικές εκλογές του Μαΐου 2014 δεν έχει καμία σχέση με αυτά που διδαχτικά ή μάλλον έχει σχέση αλλά σίγουρα όχι έτσι όπως το εννοούσαν όταν μας το μάθαιναν !!


Πρώτα από όλα, τα κριτήρια για την επιλογή των υποψηφίων δημοτικών και τοπικών συμβούλων δεν είχε καμία σχέση με το πόσο ικανοί ήταν αυτοί οι άνθρωποι, αλλά μόνο στο πόσες ψήφους θα μπορούσαν να φέρουν στον συνδυασμό !!!


Σίγουρα λέτε από μέσα σας τώρα …” καλά, αυτή από που κατέβηκε ?? από τον Άρη ?? ”


Ίσως να είναι και έτσι !!


Η ουσία είναι μία …. Εξαρχής δεν είχαμε την επιλογή ως πολίτες να ψηφίσουμε για κάποιον που θα ήταν ικανός να συμμετάσχει στην διοίκηση του Δήμου !!!


Και να υπήρχε τέτοια επιλογή, πάλι δεν θα ψηφίζαμε έχοντας στο μυαλό μας το ποιος είναι ικανός για αυτήν την δουλειά… Κοιτούσαμε να ψηφίσουμε τον συγγενή μας , τον άνθρωπο όπου είχαμε υποχρέωση ( ας ήταν η υποχρέωση προπολεμικής χρονολογίας !! ), τον άνθρωπο όπου είχαμε συμφέρον και αν περίσσευε κάτι, ίσως και τον φίλο μας …. Το να ψάξουμε για τον καταλληλότερο άνθρωπο για την δουλειά αυτήν ???? Ούτε που μας πέρασε από το μυαλό μας !!!


Επί 4 χρόνια βρίζαμε κάποιους διότι κατά την γνώμη μας δεν εκτελούσαν σωστά τα καθήκοντά τους, αλλά σε τελική ανάλυση πάλι αυτούς ψηφίσαμε !!! Τώρα θα έχουμε την ευκαιρία να τους βρίσουμε για 5 χρόνια !! Προφανώς μας αρέσει να βρίζουμε κάποιον και κατά προτίμηση να είναι ο ίδιος πάντα !!! ( Οι εκλογές μου δίνουν το δικαίωμα να στείλω σπίτι του όποιον κρίνω ότι τελικά δεν μπόρεσε να μου προσφέρει αυτό για το οποίο εκλέχτηκε !! )


Έπειτα, πέρα από τα λεφτά που πήραν κάποιοι για να μπουν σε κάποιο συγκεκριμένο συνδυασμό ( ακούστηκαν για 3.500 €, για 8.000 €), κάποιοι άλλοι πήραν λεφτά για να καλύψουν τα έξοδα τους, δηλαδή τα κεράσματα στον κόσμο ….


Στην αρχή δεν μπορούσα να το πιστέψω !!! Γίνεται να πουλήσεις την ψήφο του κάποιος για ένα ποτό ??? Και όμως, γίνεται … Τόσο χαμηλής αξίας την έχουν την ψήφο τους κάποιοι !!! Άλλοι πήραν λεφτά στον φάκελο με το ψηφοδέλτιο !!!


Εμένα προσωπικά μου τα είπαν κατά μούτρα κάποιοι όταν τους πήγα ψηφοδέλτια ” Λεφτά έχει μέσα ? ” με ρώτησαν και τους απάντησα…. ” έμενα δεν με περισσεύουν χρήματα…Για να σου δώσω εγώ λεφτά, θα πρέπει να τα κλέψω από κάποιον άλλον !!! δηλαδή τι θέλεις εσύ , να γίνω κλέφτρα για να πάρω την ψήφο σου ??? ”


Άρα στην ουσία, κάποιοι ψήφιζαν με αυτήν την λογική…. Κλέψε για να μου δώσεις λεφτά, να σου δώσω την ψήφο μου, να κλέψεις όταν εκλεγείς και να μπορέσω να κλέψω και εγώ !!( θα ασκήσω το δικαίωμα της ψήφους μου για να δώσω το δικαίωμα και την δύναμη σε κάποιον να με αντιπροσωπεύσει ,να με εξασφαλίσεις την ποιότητα ζωής μου , και ας είναι εις βάρος κάποιον άλλον )


Τέλος, να μιλήσω για τους εκβιασμούς ?? ” Αν δεν ψηφίσεις εμάς ,θα χάσεις τη δουλειά σου ” ή ” δεν θα σε πάρουμε ποτέ στην δουλειά ” !! Ή να μιλήσω για τις υποσχέσεις ? ” Αν μας ψηφίσεις, θα σε πάρουμε στην δουλειά ” ή ” θα σε βρούμε δουλειά ” ή ” θα ψωνίσουμε από το μαγαζί σου” ή ότι παραλλαγές μπορεί να σκεφτεί κανείς!! ( Μέσω τις εκλογές δίνω το δικαίωμα και την δύναμη σε κάποιον να με αντιπροσωπεύσει και να παλέψει για τα δικαιώματα μου όσον αφορά την δουλειά μου )


Η ουσία είναι μια …. Κανείς δεν ενδιαφέρθηκε για το καλό του Δήμου !!! Ούτε αυτοί που κατέβηκαν, αλλά ούτε αυτοί που ψηφίσαν !!! Ο καθένας κοιτούσε τον προσωπικό του συμφέρον !! Αυτό είναι το παράδειγμα το τι γίνεται στην μικρή την ‘ σκάλα ‘ ( σε δημοτικό επίπεδο )…. Έτσι …..Για να πάρουμε μια γεύση ή να κάνουμε προπόνηση για την μεγάλη την ‘ σκάλα ‘ ( οι βουλευτικές εκλογές ) !!


Πάντως, εγώ απογοητεύτηκα με την όλη διαδικασία αυτήν !!


” Εμ δεν ήξερες, εμ δεν ρώταγες !!! ” θα μου πείτε !! Σωστό και αυτό ….!!


Αυτό που με ανησυχεί είναι το γεγονός ότι δεν πρόκειται να αλλάξει ποτέ αυτό το σύστημα !!! Και τότε… αλίμονο μας !!! Διότι αν δεν μάθουμε να έχουμε συλλογική συνείδηση δεν πρόκειται ποτέ να τα βγάλουμε πέρα με τους καρχαρίες της πολιτικής και η Ελλάδα ( τα παιδιά μας ) θα υποστεί τις συνέπειες για πολλά χρόνια ακόμα !!


Δέδε Ιζαμπέλ


Έχω επίγνωση ότι αυτά που γράφω, έτσι όπως τα γράφω, δεν αρέσουν σε πολλούς…. Αλλά και τι να κάνω… έτσι είναι η πραγματικότητα και κάποιοι, αντί να θυμώσουν, ίσως θα έπρεπε να ντραπούν ??





ΠΗΓΗ http://isabellededes.wordpress.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου